CUTI SEM

bile sebut je cuti sem ( apelagi budak2 nie lompat2 jerit2 ) hahaha . takde ape nak buat --> yelahh pade awalnyer memanglaa syok sebab lame tak jumpe IBUBAPA [diorang] . adik kakak sepupu atuk nenek jiran sebelah rumah pakcik kedai or sape sape lahh . tapi bile dah bosan bertekak bermaki hamun bagaii !@#$%^&*()  . mulalahh hantar  mesej BOSAN , TAKDE APE NAK BUAT dkt kawan2 yg laen . . ermm.. situasi ni bukan aku sorang yang alami  [so tak ganjil lahh aku sorang bosan!] . . .   . hahaha tapi tapi  tapi normal lahh kalau semue manusie pon macam tuu .  <ape orang kate erk ? terlalu excited sangat nak cuti . ? kan dah bosan ?kalau yang jenis manje pulak ,belakang cerite lahh . kolej pun tak tahu bende ape dah (pasal syok sangat duduk kat rumah ) yelahh banyak xtvt nak buat sampai tak sempat nak reply mesej kawan2 kolej nie . macam macam perangai kann manusia nie ? aku pulak cuti kat rumah boleh tahan bosannye dari 25 haribulan sampai lah hari nie HARI AHAD ! [kejenye tido , makan , online , pergi umah sepupu ,  bagi arnab makan , cakap sorang sorang , abes duit ptptn yang balance punye ] aku tak tahu ape aku sumbang jase selame bersila kat rumah nie  . naek bosan adik aku tengok aku macam nie . haha . sabar adik . tak sampai seminggu lagi aku menumpang tidur kat rumah nie haa . lepas tu aku bla lahh dengan bagasi buruk aku tuh yang ber isikan pakaian seberat 50 KG tuhh . tak payah nak SOUND2 lahh .aku tahu tempat aku bukan kat sini, tapi bagilahh aku rilex 6 hari je lagi . bukan lame pun . dan lepas nie jangan nak mesej2 aku balik bile . tanye sihat ke makan ke macam mane study okey ke tak  ? aku nak balik aku nak makan aku nak study tu aku punye hall lahh  . dan kalo aku nak balikk rumah pun . takde pun nak susahkan kau poyott .
 TAPI untung jugak cuti sem dah nak berakhir . rindu nak jumpe kawan2 a'haha macam mane diorang hah ?sihat ke tak ? aiyaa tu kene tunggu naek cuti nanti laah . ermm  . cerite naek cuti nanti ? buat aku takot pulak . yelahh RESULT RESULT RESULT ( harap2 memuaskan hati aku dan kedua dua ibu bapa aku INSYAALLAH ,aku dah buat yang terbaik  . doakan aku semua yaa . . aku pon same doakan korang berjaye . . OKEY . sampai sinilahh coretan aku pade malamm ni yaa . nanti kalo ade mase terbuang . INSYAALLAH aku buat entry baru . papepon goodluck kepade semua yang mengenali aku .



                      INSYAALLAH DUA TAHUN SETENGAH KEKAL MACAM NIE LAGI <3
                                                     



Sweet Apples

No comments:

Post a Comment